Zandra

Hej igen :)

Jag kom på att jag inte laddat upp en ända bild på självaste Zandra ifrån tjejkvällen! Sorry tjejen (a)

Tyvärr var det den ända bilden :P


Annars så blev det en mysig dag nere i slottsparken med en glass och massa söta tjejer :) Dock ändrades vädret ganska snabbt så vi drog oss hemåt. Så nu har jag suttit här och väntat på att jag ska orka öppna min naturkunskaps bok. Vilket aldrig verkar hända, men jag måste. Jag borde ha börjar plugga för länge sen, men det är så sjukt tråkigt och jag förstår inte ett skit. Så det har skjutits upp heela tiden. Och nu sitter jag här klockan 8 dagen innan provet (som alltid) och inte gör ett skit. Fy! Om jag inte klarar det här kommer jag inte få något betyg och det vill jag inte. Vi har bara haft ett prov innan och det fick jag ig på. Vi har heller inte haft några inlämningsuppgifter, så det är nog ganska kört för mig. Men bara min kebabtallrik har sluttat att mätta mig så ska jag ta lite ben & jerry glass och plugga. Jag måste!  Men ni andra får ha en rolig kväll, hehe.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0