vill ha godis

Hej igen :D

Jag kan inte hålla mig borta ifrån datorn alltså, hehe ;) Har fått i mig mat nu, kycklingmojs ifrån babylon blev det. Även fast jag är pigg har jag legat här med datorn hela dagen iallafall. Fast det kanske är bra med en extravilodag. Jag är så jävla sugen på godis, och is te!? Frågan är ju vart is tet kommer ifrån. Jag har aldrig tyckt om det förut. Och nu helt plötsligt är jag sjukt sugen på det. Frågan är ju bara om jag orkar ta på mig kläder och gå den långa vägen till netto. Haha, jag vet att jag är sjukt lat. Men det är faktiskt ansträngade att gå över vägen sen in i affären och hitta allt man ska. Desutom har jag inte duschat sen i torsdags more, freshness känner jag. Men jag tycker det är ganska okej när man är sjuk. Frågan är ju bara ifall alla människor på affären tycker jag luktar och ser leka fräsch ut, haha. Får nog bli att hoppa in i duschen nu på en gång och sticka över innan det stänger. Behöver gå upp dom kilona jag tappa när jag varit sjuk :)


känns gaanska jobbigt faktiskt ;)

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0