Ronja rövardotter

Hejsan :)

Vi struntar i allt som stod i inlägget igårkväll. I'm fucking fine ! hehe, nejvars. Men det var inget speciellt. Det mesta idag har faktiskt varit riktigt bra. allt faktiskt, om man bortser ifrån att jag fick cykla i spöregn till skolan. Jag var inte torr när jag kom fram kan jag lova. Men annars var skolan ganska okej. När jag kom hem satte jag och manda oss framför tvn och kollade på ronja rövardotter. Haha, så jävla söt film alltså. Värsta love storyn är det ju. ;) Men det allra bästa med filmen är när en av rumpnissarna säger "vaffö gör hon på detta viset, knuffas i magen" hihi så sött:)
Efter det tog vi oss upp till medley och köttade rejält, sjukt skönt var det faktiskt. Jag måste verkligen hålla i med träningen nu till sommaren. Haha, säger jag nu som sitter och äter upp chokladen jag ska ha i morgon till nationella provet. Ae, fy! Jag tänker inte gå med värsta bullmagen, som jag har nu i min bikini i sommar. Den har nog kommit till av alla chips och godisar. Nu påstår jag inte att jag är tjock, bara att jag har en bullmage. Den ska iallfall försvinna helt :)
Efter medley sjöng mamma jag och jenny lite singstar. Jag var grym, vann hela tiden haha. 
Jaaa, och som sagt va så sitter jag just nu bara här och äter choklad.

Men ni får ha det bäst, pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0