torsdag

Hejsan :)

Jag är trött efter att ha städat i en timma nu, fast det behövdes. Min pappa fyller år i morgon så det kommer lite människor hit, därför blev städningen av idag. Annars skulle ja ha skjutit upp den i ugnefär två veckor till. Disgusting, I know! Annars blev det en tur fram och tillbaka till stan.  Sanna skulle köpa en ny mobil så jag följde med. Mer har det inte hänt idag.

Har jag berättat att naturprovet igår var det svåraste jag gjort i hela mitt liv? Jag var lika vilse som nemo i stora havet alltså. Inte ett skit kunde jag. Fast jag tror inte jag var den ända. Desutom har min spanska lärare kommit på att jag har kvar ett prov att göra. Jag hoppades verkligen på att hon skulle glömma bort det, men tydligen inte. Egentligen har jag två, men hon sa att jag kunde skippa verbtestet. Skönt! 

I morgon är det marknad, så det blir väl en sväng för att köpa lite sockervadd och remmar. Plus att det är Beckas och som sagt va, min pappas födelsedag! Grattis :)


nu blev det ett konstigt och fult inlägg, men skit samma. Jag är trött och ska gå och lägga mig:)
Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0