blablabla :)

Hej :) 

Jag tog mig till skolan idag. Eller det tog mig ett tag att komma upp ur sängen och ta mig in i duschen. Så jag missade de två första lektionerna. Men man får faktiskt ta en sovmorgon när man har varit sjuk. Så dagens första lektion blev engelska för min del, ganska slappt. Vi satt och lekte en jätterolig lek, har aldrig hört talats om den förut :) Men det var roligt. Vi har alltid slappa engelska lektioner! Det är ju skönt på ett sätt, men om jag ska vara helt ärlig så skulle det faktiskt vara bättre med lite hårade så vi lär oss någonting. Fast jag tycker alltid det är lättare att lära sig när man har kul och gör roliga saker. Fast det är inte riktigt så våra lektioner går till. Dom är bara roliga utan att lära sig, hehe. Sen blev det historia och den lektionen var däremot inte något rolig alls. Det är bara våran historia lärare som vi brukar skratta åt ibland. (inte med, ÅT haha) Efter historian var det bara den lååånga naturkunskaps lektionen kvar, som faktiskt gick ganska fort. Vi labbade så det blev mycket leka med eld :) hihi Fast det stank så in i helvete. Nu är jag hemma och har tryckt i mig en halv pommetallrik. Så jävla hungrig var jag. Om en stund är det innebandy möte uppe på aluceum. Vi ska prata om vad vi ska göra för pengarna som är över. Vi pratade om att åka till grönalund, vilket skulle vara så jävla roligt. vi får väl se.

Förresten, hur lägger man upp videosar på bloggen? Alltså typ ifrån youtube och så ?:) Please help me (a)

Pussss 

Kommentarer
Postat av: SANNA THE BEST

jag vet hur man gör! kan visa dig på lördag!

2009-05-06 @ 18:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0