onsdag, torsdag och fredag

hej :)

Förlåt för jättedålig uppdatering här. Jag antar att det är sånt som händer när man är ledig, finns så mycket annat att göra än att sitta vid datorn. Jag tror att senast jag skrev var innan jag åkte iväg till rejmyre på tjejkväll, right? Tjejkvällen var grymt mysig och rolig. Jag lovar att ladda upp alla bilder när jag orkar stara min dator och lägga in dom. Sen i torsdags när jag kom hem blev det pizza sen sovning ända fram till eftermiddagen, hehe. Sen kom Jennie, manda, zandra och jossan och vi tog en liten promenad. Självklart hade jag och jennie lite catfight, just like old times. Vi slogs alltid förut, roligt ju :D Sen kollade vi på den nya wallander filmen. Alla som jag har pratat med säger att den är jättebra. Jag tror att jag hade för höga förväntningar på filmen, för så bra var den verkligen inte. I fredags blev det stan en stnd på morgonen, kikade mest eftersom jag ska till stockholm på måndag och vill hellre shoppa där. Men lite blev det iallafall. När vi kom hem ifrån stan åkte vi itll ica och hämtade ut mina converse som har kommit, det gjorde min dag kan jag säga, hihi. Sen blev det party. Black and white tema var det. Det var sjukt svårt att hitta kläder, vilket är konstigt eftersom hela min garderob typ är i svart och vitt. Festen var dock mindre lyckad. Jag hade jätteroligt och det var roliga människor och allt. Men det förstördes när en kom fram och gav mig värsta bitchslapen. Jag lovar, jag hade inte sagt eller gjort någonting. Hon har bett om ursäkt och sagt att det inte var något personligt.  men jaa, det känns ju alltid roligt att bli slagen.  Jag blev så jävla chockad att jag bara stog där och inte fattade någonting, hehe. Jag hade ju bara stått där och inte sagt ett ord. Men jag hade tur att patrik, becka och hennes pojkvän var så snälla och kom och mötte mig. Då vart min kväll mycket bättre.  Nu vart det lite väl långt så jag slutar här.

Take care, pusss


Kommentarer
Postat av: patrik

jag var bäst :) <33

2009-05-23 @ 20:59:06
Postat av: jossan :)

ja det var du :)

2009-05-24 @ 14:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0