If we kiss there'll be no turning back

Hej :)

Skoldagen idag var sjukt jobbig och långtråkigt. Flera gånger tänkte jag att ja skulle åka hem. Men sen klarade jag mig egenom en lektion och sen en till och sen var det bara en kvar, och ifall jag skulle åkt hem då skulle dom andra lektionerna varit ganska meningslösa att gå på. Det var jävligt tur att jag gick på svenskan också. Vi hade något oförberätt test. Det var verkligen svårt och om jag skulle missat det skulle det inte varit roligt. 
Roligare blev det som tur va när jag kom hem. Mamma , jag och sanna åkte in till stan :) Jag hittade lite stuffs faktiskt. En jacka, som jag letat efter i hundra år. En tröja, dock kunde det varit i en ännu större storlek. Jag tyckte den blev liten även fast jag tog en större storlek än vanligt. Men den duger. Sen hittade jag en kjol, eller jag har kommit fram till att det är en klänning. (jag köpten till att använda den som klänning, även fast jag trodde det var en kjol, så det gjorde ju inget. hehe ) Och en bh ;) Sedan innan vi åkte hem stannade vi på något ställe och åt. Vafan hette det, hot spicy eller spicy hot, något i den stilen iallafall. Det var jättegott, fast jävligt starkt. Så vi gick till hemköp och massa extra köpte läsk och en ben&jerry glass efteråt. hihi. Jag kunde inte välja om jag ville ha med choklad och marshmallows eller med brownies och cookie doh. Det blev tillslut det senaste altenativet. Fast jag tycker dom borde kunna trycka ner några marshmallows där i. Den glassen skulle vara perfeeekt. :D

haha, när jag kom hem ifrån skolan låg lowe i sängen med pappa :)
Och han brukar inte ligga i sängar.



(ni kan klicka på bilderna så blir dom större)


Nu blev det lite långt, så jag stannar här.
Ha det bra :)

Kommentarer
Postat av: jennie

snygg klänning fan :)

2009-05-16 @ 21:46:57
URL: http://thejennie.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0