trött,cup,trött,spy,trött,valborg,trött,spy och trött!

Hej! :)
Förlåt för att jag inte  har skrivit något här på hur länge som helst. Men som ni kan läsa på min rubrik så har jag inte haft tid eller ork. Jag kom iallfall hem från västerås i söndags kväll, då var jag så sjukt trött. Men vi har haft jätteroligt och det gick bra för oss att spela också. Vi kom hem med silvermedaljer ;) I måndags tog jag en extra ledig dag ifrån skolan så jag skulle kunna vila upp mig. Det var jätteskönt. I tisdags var jag i skolan som vanligt, men sen på natten kräktes jag. Det konstiga är ju att jag inte kräkts pga att jag varit sjuk på över sex år. Så jag varsjuk hela onsdagen. Jag låg bara i sängen och sov och åt glass heela dagen. Jag var helt trött i kroppen ända tills igår morse. Så igår gick jag till skolan och var även ute igår kväll. Det var faktiskt en ganska okej valborg. Fast jag mådde inte så jättebra under kvällen med tanke på att jag inte hade ätit någonting på typ två dagar. Sen nu inatt så kräktes jag igen. Det är  helt sjult. Det kan inte vara vanlig magsjuka. och nej, jag är heller inte med barn :) haha.
Så det blir väl att ta det lugnt hela dagen idag sen får jag se om jag orkar åka med till stan i morgon. ¨

Iallafall, jag lever :) så ni vet. och det kommer nog mer uppdateringar när jag är lite piggare.
ha det bra, pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0