söndag.

Godmorgon :)

Jag vaknade för en stund sedan av att jag var fså fruktansvärt hungrig. Jag till och med drömde om mat! Och med tanke på min inte matlust jag haft den senaste veckan så nästan sprang jag ner för att äta. Det var skönt :) Jag mår så mycket bättre idag alltså, fast jag är fortfarande liite trött i kroppen. Ett tag var jag faktiskt orolig att jag hade fått den där grisinfluensan eller vafan det nu heter. Men som tur var så är det nog inte så. Däremot hag jag smittat både mamma och pappa, hahaha. Hoppas dom är tillräckligt pigga för att laga mat, hihi. Sen får vi hoppas att dom inte är sjuka i morgon då vi ska åka till stan.
Det skulle ju ha varit skönt med lite finare väder nu när jag är tillräckligt pigg för att ligga ute. Jag har inte varit ute och känt än, men det ser faktiskt inte så jättevarmt ut. Får väl gå ut och känna. Antar desutom att det blir jag som får ta hand om hunden nu när jag smittat mamma och pappa. usch, jobbigt. Jag vill ju ha en liten liten kattunge, en sån behöver man inte gå ut med flera gånger om dagen. En lurvig liten söt kisse (a) I flera år har jag tjatat om en kattunge, ända sedan Lucifer och Belsebub dog. Jag tjatade nog till och med redan när vi hade dom. Men jag får ingen. Snart tänker jag köpa en och bara ta hem den sen skter jag i vad mamma och pappa säger. Dom kan ju inte kasta ut en söt liten katt. hihi

nej, nu är jag trött på dator jäveln. Det finns seriöst inget kul med den längre. Ingen som är social eller någonting. Alla ligger är väl ute och har kul.
Ha de bra, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0