saturday

hej :)

Förlåt att det inte blev någon uppdatering igår. Men jag hade fullt upp med att umgås med massa snälla och bra flickor :) Vi spelade kubb, alias och bara satt och pratade, myyys. Jag måste bara säga att jag har blivit grymt mycket bättre på kubb än vad jag var förut. Förr har jag till och med slagit ner kungen på första pinnen jag kastat, hehe. Idag vet jag inte vad som händer. Men jag har hört att det är melodifestivalen idag. visst? Så jag ska nog kolla på det. Ska fråga manda om vi kan kolla tillsammans :) Förresten om ni vill se bilder ifrån igår, kolla på hennes blogg då, ni har ju länken nedanför. 
Jag har inte direkt varit så insatt i melodifestivalen. Ett program tror jag att jag har sett. hehe, men den stora tävlingen måste jag se :)


haha, fråga mig inte vad jag håller på med :)

Men nu känner jag inte för att sitta här inne när det är så fint väder ute. 
Ha det så bra, pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0