my day

Hej :)

Idag har varit helt okej. Började med att jag tog en liten sovmorgon för att mamma kunde skjutsa oss till skolan. Så vi kom precis i tid till np. Det gick faktiskt helt okej. Och jag fick inga dampattacker! haha. Jag förstod till och med vg-mvg frågorna. Dock vet jag redan några fel som jag gjorde. Men jag är nöjd faktiskt. Det blir iallafall minst ett g. Eller man ska ju inte hoppas på för mycket, men det känns så pass bra. Resten av dagen var ganska rolig, fast lång. Och det blev ingen stan idag heller. Gud jag bara längtar tills jag ska dit. Troligtvis blir det i morgon. Men man ska aldrig lite på mina föräldrar, dom lovar så mycket. Istället för stan blev det iallafall lite träning. Löpbandet var på i 30 minuter, ganska bra faktiskt. Fast jag sprang bara några av minutrarna. Sen köttade vi självklart lite efteråt. Det var sjukt jobbigt, för det var ju ändå ugnefär tre veckor sen jag tränade sist. Men jag ska komma igång nu igen.
Ajust det, jag har köpt nya converse idag. Nu är jag happiiiii! Ett par vanliga svarta. Jag har redan ett par någonstans, men dom är så söndertrasade så det var dags för nya.

Vi hade besök när jag kom hem ifrån medley. Lowe var den som mest ville ha bort den ifrån tomten, haha.


När vi var små minns jag att vi alltid hade massa igelkottar på tomten. Och det är speciellt en jag minns. Den kom så ofta så vi döpte den, minns inte riktigt vad den hette. Kotte, kanske det var. Eller nej jag minns inte. Vi kände iallafall igen den för att den hade en röd färgklick på taggarna ;)


Dålig video i början! Jag hittade inte riktigt igelkotten. Men om ni kollar i slutet ser nu hur den kryper under staketet :) hihi, jättesöt. Jag tror att den gnagade sig ut. För precis innan jag filmade hörde man små gnagljud. 



Take care, pusss

Kommentarer
Postat av: Jennybajs

Jag minns inte heller vad den hette, men den röda fläcken var ju p.g.a vinbären ;D

2009-05-17 @ 09:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0