Jävla otur

Hej igen! :)

Jag börjar ju nästan bli bra på att uppdatera. Fast är man hemma och är sjuk så har man ju inget liv. Antar att det är anledningen till allt skrivande. Jag ska försöka ta mig till skolan i morgon iallfall. Hur sjuk jag än är måste jag ha mina samhällsböcker. Måste verkligen plugga, fast provet var tydligen flyttat till fredag. Så det känns riktigt skönt med en extra pluggdag faktiskt. Jaa, men iallfall. Det jag skulle skriva var att jag har hittat en jacka jag vill ha. Jag berättade det för mamma förut, men hon sa att vi skulle kolla på den senare när hon mådde bättre. (japp, jag har smittat ner henne, mohahaha) Nej, det är faktiskt inte kul. Jag hittade en perfekt i stolek 34 och allt. Sen nu, lite senare, så är stolek 34 slut. Fucking shit vad sur jag blir! Jag kan nog kanske ha en 36.a, men eftersom det är en kort modell vill jag inte att den ska bli för lång eller för stor. 
Jag tror det är samma "märke" som på min skinnjacka. Den är inte den finaste men den har ju inte gått sönder även fast den är gammal :)

Annars så var oth avsnitten sjuuukt bra. Nu är den bara ett sista avsnitt kvar på säsongen. Jag har läst att det ska bli en sjunde säsong, men att Luke och Peyton inte ska vara med. Så hoppas vi verkligen inte att det är. Utan dom är det fan inget one tree hill. Jag kollade även på första fast and the furious, så jävla bra. Och Paul Walker är så jäävla het. Får väl se resten i morgon. För nu tänker jag se Grease :)

Ha det bra!
Förresten, min mage hälsar ;)
Pussss

Kommentarer
Postat av: Jennybajs

Jag har, för någon dag sen, insett att Paul Walker är med i Eight below :D!

2009-05-17 @ 09:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0