igår och idag

Godmorgon :)

Gårdagen var jätterolig. Det var länge sen jag skrattade så mycketsom jag gjorde igår. Fast det roliga hade ingenting med blacka att göra, för det sög. Vi var inte där alls länge innan vi insåg hur tråkigt det var och åkte hem. Istället gick vi till Evelina och gjorde henne sällskap. Det var jättekul. Vi spelade spel, körde typ fotboll och pratade lite.
Idag blir det nog ganska mycket plugg. Jag hoppas också att jag ska få ork till att städa mitt rum. Det är sjukt stökigt och äckligt. Det var en spindel där inne i morse.Jag hatar spindlar! Så nu måste jag fan städa.
Jennie och Emelie frågade igår om jag och manda ville hitta på något med dom. Så ifall det blir något hoppar jag nog städningen ändå ;) haha det brukar oftast bli så. Jag hoppas verkligen dom hör av sig, för jag är sjukt sugen på att spela alias. Men ingen här hemma vill spela.
Jaja, om jag slutar skriva här hinner jag kanske med att städa också.


hihi, den här visade jenny för mig för ett tag sen.
Lyssna :D


Pusssshej :)

Kommentarer
Postat av: Jennybajs

Låten är klockren :D

2009-05-17 @ 09:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0