i dont like mondays

Hej :)

Haha, jag hade ingen bra rubrik men eftersom att det är måndag fick det bli den. Fast det har inte varit något fel på min dag faktiskt. Den har varit helt okej. Mest nu på slutet då jag fick i mig en fet god jävla pizza. Mmmm, men nu är jag helt mätt. Jag ska ta en titt på mina svenska papper sen, har prov i morgon. Jag tror det kommer vara ganska lätt då vi har jobbat med sagor, vilket inte är svårt :) Det är bara lite namn och sånt jag ska veta vilka/vad det är som jag inte redan kan. 
Jag är fortfarande sjukt taggad på att spela alias, men nått sånt blir det inte:( Finns inte tillräckligt med folk som vill spela. Fast mamma fick något ryck förut och försökte få mig att sjunga sing star med henne. Jag är iinte så sugen på det. Vi får väl se om hon startar det själv och börjar sjunga. Då kanske jag joinar, hahaha :D 

Ha det bra :) pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0