I can't make it go away

blööööö. Ibland får jag stunder då allt liksom är bajs. Och jag har en sån stund just nu. Dom kommer lite då och då, oftast då jag är ensam. Allt blir helt konstigt, musiken jag brukar lyssna på är sämst och går inte att lyssna på- Jag bara byter låt hela hela tiden. Det är svårt att beskriva känslan. Men det är typ.... All by myself. Datan är liksom allt som funkar och bubble shooter är min bästa vän, typ. ae, alltså det är jättesvårt. Men jag antar att det är så livet är.  

Men hehehh, livet har sina goda stunder, lalalalala.


Förlåt, jag var bara tvungen. För det mesta är jag faktiskt glad. Jag brukar aldrig visa när jag mår dåligt eller visa hur jag egentligen känner. 
Visst kan jag bli arg ibland, men bara korta stunder som går över. Men ibland blir det bara såhär och nu vet alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0