huvudstaden

hej :)

Idag var som sagt var jag och min klass i stockholm. Eller egentligen var det alla som läste historia a som var där. Så vi fick sällskap av ännu mer roligt folk. Bussresan dit var helt crazy, ALLA var på bra humör. Så det blev karaoke heela långa vägen. Max var den som skötte låtval och höll i mikrofonen men vi bak i bussen sjöng på ganska bra vi med :) När vi kom fram satte vi oss i solen och åt lite mat och fika, sen blev det raka vägen in till vasamuseet. Jag gillar inte museeum över huvudtaget så det var verkligen inget kul. Efter det blev det shopping. Vi sprang runt i alla affärer för att hitta massa kläder, men ingenting hittade jag. Plus att jag fick skoskav av våran racerfart så jag fick köpa plåster. Och när jag inte hittade någonting blev jag desperat och försökte leta efter första bästa. En kjol blev det, i storlek 36. Den blev ganska så stor för mig, men det fanns ingen mindre och jag var ju som sagt va desperat, hehe. Min mormor får nog sy in den lite. Jags ka ändå be henne sy in ett par jeans. På hemvägen blev det film, yes man. Jag kollade dock inte så mycket, även fast jag har velat se filmen hur länge som helst. Men jag får väl kolla på den själv :)





Fråga mig inte vad jag håller på med :)


Nu ska jag nog ta och lägga mig framför tvn och titta på någon annan bra film, och njuta av min pizza. hihi, Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0