Helvetes fucking jävla ....


Jag hatar äckliga bubble shooter mest av allt i hela världen! Allt går jättebra och jag hade till och med skjutit ut alla ljusblå. HELVETE! 
Och nej, jag är INTE beroende. Det äckliga spelet bara förstör mina planer på att få betyg på samhälls provet och mina planer på kvällsmat! 

Desutom finns det människor jag stör mig något enormt på. Folk som tror dom kan bestämma så jävla mycket och hatar allt jag gör! Men det är inte värt att bry sig om. För det skulle förstöra något jag tycker om ännu mer än vad det redan är. 
 Så här sjunger vi i stället till den personen 
"Do you, do you really enjoy living a life that's so hateful?
Cause there's a hole where your soul should be 
You're losing control a bit 
And it's really distasteful

Fuck you
Fuck you very very much"

Sen ger vi den ett stort jävla fett mittenfinger!


Och nej, jag är absolut inte arg :) hehehe

Maaat, pussshej :))

Kommentarer
Postat av: jennie

hahaha, jeavla cpppp :)

2009-05-06 @ 23:01:23
Postat av: Jossan (:

Du är jävla cepe jennie:)

Eller nej, du är tanten på bilden och cp! :D

2009-05-07 @ 16:19:17
URL: http://josefiineellinor,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0