hehehe

Hej! :)

Jag skoja lite igår. Eller nej jag tänkte faktiskt lite på barnen i afrika, liite.
Iallafall så är jag sjuk IGEN! Eller jag blev nog inte ritkigt helt frisk. Men i morgon måste jag ta mig till skolan. Jag måste ha mina samhällsböcker. Vi har ett jättestort prov på torsdag och allt som finns att läsa på ligger i mitt skåp. Fråga mig inte varför jag inte tänkte på att ta hem dom igår. Brukar alltid glömma sånt. Det dåliga är ju att det där samhällsprovet är direkt efter nationella läs och hör provet i engelska. Det skulle börja klockan åtta och sedan sluta runt elva. Sen direkt efter det har vi samhälls prov. Det blir liite många timmar att sitta still för mig känner jag. Jag får väl göra det bästa av allt och sitta och gunga mina fötter, hehee. 
Sen nu är jag så suur. Jag har missat att det kommit tre nya oth avsnitt. FY! Men nu har jag ju mycket att se på idag :) 

Hoppas ni andra mår bättre än jag iallafall :) 
pusss

Kommentarer
Postat av: mandy

vi har flyttat samhällen till fredag :)

2009-05-05 @ 14:56:44
URL: http://maaaaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0