freshness

hej :)

Hela min helg har gått ut på att lega i min säng och kollapå film. Jag har hunnit sett alla möjliga filmer, bland annat twilight, uptown girls och svanprinsessan,hihi. Jag funderrar på att kolla på svanprinsessan två och tre också. Det är tur att vi hade flera extra dagar ledigt för det känns inte lika tråkigt att ha slösat bort min helg nu. Jag kan lova att det luktar instängt och äcklig i mitt rum nu. Det blir väl så om man ligger här inne med stängd dörr och svettas sönder. Desutom har jag inte duschat håret sen i torsdags morse. Hehe känns ganska fräscht faktiskt. Jag funderar på att hoppa in i duschen och åka till någon affär som har öppet. Jag vill ha den tredje twilight boken. Om jag ber mamma kommer hon säkert inte säga ifrån, för hur ofta frågar jag ifall jag kan få en bok. Det skulle till och med en tvååring kunna räkna ut med tanke på att jag aldrig har frågat. Jag läser aldrig böcker, så hon blir nog bara glad.


 
Hihi, det här är min favoritdel av svanprinsessan.


Jag längtar som en tok tills i morgon med. Det ska bli så jävla kul att åka till stockholm. Och nu menar jag inte att gå på det där wasamuseet, utan jag menar självklart att shoppa. Jag tror det kommer bli kul :)

Nu ska jag hoppa in i duschen, eller kolla på svanprinsessan två. Vi får se vilket av det de blir.
Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0