dödlig sjukdom

hej igen!

Nu har all min trötthet kommit tillbaka. Jag orkar inte röra mig, till och med att flytta fingrarna över tangenterna är ansträngande. Elin ringde och frågade förut om jag ville med och spela innebandy. Jag sa nej!!! Ganska sjukt faktiskt. Likadant nyss när vi skulle äta, grillat. Jag åt ingenting. Jag måste verkligen ha en allvarlig sjukdom. Jag brukar inte kunna ligga still en sekund och nu är det helt tvärt om. Och jag säger typ aldrig nej till att spela innebandy, inte till grillat heller för den delen. Jag är ju helt seriöst rädd. Hur ofta är man trött i fem dagar efter att ha sovit dubbelt så mycket än vad man brukar? Och hur ofta vaknar man en natt och bara spyr, sen två nätter efter vaknar och kräks igen? :( Det kan ju inte vara normalt. Min mamma bara skojar om det och säger att jag är med barn. Det kan jag lova att jag verkligen inte är och att det är faktiskt inget kul att skoja om. Jag är kanske rädd på riktigt. Jag kommer inte ens våga somna ikväll för jag kommer bara vakna och spy, vilket är det äckligaste som finns.

Förresten så lägger jag upp bilder ifrån cupen när jag orkaR ;)

pusssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

spela innebandy?

2009-05-01 @ 19:49:17
Postat av: jossan (:

aa, du vet. När man springer runt med en klubba och jagar en boll och försöker göra mål :)

2009-05-02 @ 20:19:47
URL: http://josefiineellinor.blogg.se/
Postat av: Anonym

men första maj?

2009-05-02 @ 20:46:17
Postat av: jossan (:

haha på skoj:) vem förresten ?

2009-05-02 @ 20:47:43
URL: http://josefiineellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0