bob marley i skärblacka

Hej :)

Som ni märker har det redan blivit sämre med uppdateringarna. Men det är så det kommer vara, uppdateringarna kommer lite när jag har lust :) Idag blir det att åka till blacka, det är ju sånhär minnesdag för bob marley. Jag är ju inte direkt något stort bob marley fan, utan åker mest dit för att umgås med folk och lyssna på lite musik. För jag tycker verkligen inte bob marley är/var dålig, tvärtom :) Det är bara inte anledningen till att jag åker dit ;) Så om ugnefär tio minuter åker vi. så det blir ett snabbt inlägg. 
Jag hoppas att det inte blir allt för mycket regn bara. Vi får ladda med paraplyer ;) 


                       

Ha det bra, pussss

Don't worry bout a thing, 'Cause every little thing is gonna be all right


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0