bad day

Hej !

Skolan idag var okej. Fast den kändes extremt lång trots tre lektioner. Eller två och en halv skulle man kunna säga för vi fick sluta efter att vi gjort klart svenskaprovet som gick jättefort. Annars har jag inte gjort någonting i dag. Eller jag kollade på en film, revolutionary road. Den var ganska långtråkig och det hände inte någonting, men på något sätt var den ändå bra. Jag tycker inte den hade någon direkt handling heller. Men jaaa. Jag har en sånhär dålig dag, då jag bara känner mig trött och lite down. Har haft det ända sedan jag kom hem ifrån skolan och just nu känns inget roligt. Får hoppas jag vaknar med bättre humör i morgon, annars vet jag inte hur jag ska ta mig igenom matte nationella i morgon bitti. Jag vet hur sur jag blir när jag ska koncentrera mig och göra matteuppgifter under värsta pressen (jag tycker att nationella proven är stressande) allt blir totalt fel och tillslut ger jag upp. Och det kommer ju inte vara bättre om jag redan är på dåligt humör när jag startar. Jag har inte svårt för matte eller någonting. Men så fort jag klarar en uppgift blir det automatiskt att jag tror att det är fel bara för att den var så enkel och då krånglar jag till allt istället. Men vi får hoppas att det går bra.


Trailern till filmen ;)


Men nu orkar jag inte skriva här mer, jag blir liksom på sämre humör när jag berättar hur sur jag är. hehe

Ha det bra, pussss

Kommentarer
Postat av: cissi

filmen är bra asså (;

2009-05-15 @ 16:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0