bad and good.

Hej :)

Jag mår fortfarande inte helt bra, men jag gick till skolan idag iallafall:) Det mesta gick bra, förutom matsalen. Den äckliga morots tzatsikin vi fick förra veckan. Det fanns en lika dan! Hela tiden nu när jag har varit sjuk har jag automatiskt legat och tänkt på den. Varje jävla gång mårjag lika illa. Sen precis innan hade jag sagt till manda hur mycket jag mådde illa av att tänka på den, fast det går itne att låta bli. SEN LÅG DEN DÄR !!!!! Usch, kvällningar. Jag kommer seriöst aldrig mer kunna äta vitlök. Jag älskade det förut men nu spyr nästan av bara tanken. En vitlöks baguett tillexempen, uusch. Naej nu måste jag sluta skriva om det innan jag spyr. Jag måste berätta en till dålig sak nu. Jag slog i min andra fucking lilltå så den också är av nu. Jag hatar stolar och lilltår. Nejvars, den lever. Men det gör svinigt jävla ont. Jag har fortfarande jätteont i den andra lilltån. Det går väl över snart får vi hoppas. 

Något bra nu då. Jag har fixat spotify! hihi Har försökt skaffat det hur länge som helst, sen säger mamma att man får invites av bredbandsbolaget. Så nu har jag fixat det :D Har även tio stycken till att ge bort ;) Sen en till bra sak är att jag ska till stan snart. 

Men nu ska ja ner och ta lite is te så min äckliga tzatsiki känsla försvinner. (jag är nog fortfarande sjuk. Is te liksom? ;D )

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0