äckel sjukdom

Hej!

Jaa, som ni förstår är jag fortfarande sjuk. Idag har jag legat i sängen och kollat på film hela dagen. Bland annat så kollade jag på sunes sommar. Så jävla bra! Nu har jag ingen mer bra film att se. Men jag såg att det gick många bra på massa filmkanaler. Så jag funderar på att röra på fläsket och ta med mig datorn ner till soffan för att kolla på film. Det är tur att det bara är jag och emil hemma, annars skulle soffan där nere vara upptagen :) Jag var uppe i fem minuter för att äta förut. En köttbulle slank ner i min mage, mer kunde jag inte äta. Vad jag nu än har för sjukdom så är den inte rolig och den tar död på mig. Usch! Det har ju varit sånt underbart väder den senaste veckan, men inte fan har jag kunnat vara ute. Eller igår låg jag ute en pyttestund. Förresten, i morse gick jag utanför huset för att träffa Zandra och hennes jättesöta hundvalp sally :) Sjukt liten och söt var den. Hon hade brytit benet och hade en såndär söt trattpå huvudet. Sally alltså, inte Zandra, hehe.

Nej nu ska jag försöka orka att resa på mig, vi hörs med mer roligare och intressantare inlägg, när jag blivit frisk :)
Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0