You can't take back the words you wish you'd never said.

Jag gillar verkligen inte rubriker alls! 
Men hej iallafall:)

Idag har varit en lång dag. Minns inte ens hur den startade, hehe. Men den har varit okej ändå. Det blir nog inget långt inlägg nu för jag är absolut inte sugen på att skriva här. Fråga mig inte varför jag gör det, hahah. Egentligen borde jag faktiskt plugga. Med tanke på hur det gick på nk provet, hehehehe. Men tydligen har jag en förmåga att skjuta upp allt plugg tills jag ligger i sängen och halvsover. Men iallafall. Det var en kall vårig dag idag och min namnsdag, mihihi. Efter skolan blev det att hämta mina clothes ifrån HM. Allt var faktiskt bra. Fast blomhårspännet var ganska fult, men det fixade jag med saxen:D haha Sen blev det upp till Medley. JAG SPRANG LÄNGE, ganske länge för att vara mig iaf(a) Fast det var nog tackvare Energi drycken jag drack innan ^^ Fast vi köttade ju också :) Sen var klockan ganska mycket så det blev duschen och ... hm, jag har ingen aning vad jag har gjort för något mer? haha, allt förutom att plugga iallfall. 
Men det ska jag börja göra nu, sovgott.
PUSSSSSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0