världens roligaste match.

Idag spelades den sista seriematchen med mitt lag. Vi har ju en cup i västerås kvar, sen är det slut. Tror jag iallafall. Fast ärlig talat har jag ingen aning om hur det blir nästa säsong. Vi mötte iallfall antvarden, ett bra lag. Tror dom ligger tvåa i serien. Första perioden gick sämst, halva andra också. För mig alltså. Egentligen gick nog hela matchen dåligt för mig. Men alla vet ju att jag älskar blåmärken och sånt, så det har jag skaffat mig ett fint på låret eller stjärten eller vad man säger:) Egentligen var det ju inte jag som  fixade fram det, utan en snäll spelare i andra laget gjorde det. Dom hjälpte även Johanna med att få en fin bula över ögonbrynet och även kanske hjärnskakning (pappa tror det). Men det är ju annars ganska snällt:) 
Snö är ju ganska kul också:D (fittsverige) Jag ska iallfall ha vår på min födelsedag! 
nu har jag inget mer att skriva.

pusssssssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0