vååår (:

Heejsan (:
Jag tror att nästan alla skriver om hur fint väder det är nu. Men jag förstår dom faktiskt. Det är ju jätteskönt att det äntligen börjar bli vår. IDag köpte jag glass för första gången i år med, även fast jag tjuvstartade och åt glass i måndags ^^ Skoldagen var föööör lång och föööör tråkigt. Och provet ska vi inte tala om, helt seriöst så förstog jag inte någonting. Jag var ugnefär som Bambi under jaktsäsongen när jag satt där i salen och såg alla skriva. haha
Sen blev det innebandy. innan var jag på dåligt humör, men det ändrades fort när jag kom upp till aluceum. Sen efter våran korta träning skulle vi till något ställe och ha möte. Och möte blev det. Jag förstog inte riktigt om vi kom fram till något vettigt, men ja:) Sen åkte jag och några upp och kollade på innebandy match. Fast egentligen satt vi mest och pratade  hihi.
Nyss när jag kom hem var jag sjukt hungrig och åt helt frivilligt mackor, vilket inte händer speciellt ofta. hihi Sen självklart hamnade jag ju här:) Annars så är jag faktiskt på riktigt bra humör. Jag tror inte det finns någon speciellt bra anledning, men jag tror nog det är alla mina vänner som gjort mig så glad:) och att HM kläderna har kommit, fast dom hämtar vi nog ut i morgon. PÅ MIN NAMNSDAG! hihi sen är det bara 14 dagar kvaaaar.

nej nu ska jag sluta skriva. Det blir bara massa skit. hehe
pusssssss

"Första" glassen.
Haha, undra om jag ska vara med i nästa twilight film kanske? 
Har ju vääääldigt finta vampyrtänder ;D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0