You've got me fucked up and sold

Hej !

Det var skönt att sova ut idag. Jag tror jag vaknade vid halv 12. Det låter kanske inte så jättesent, men jag gick och la mig klockan halv 1.  Så i 11 timmar sov jag iallafall. När jag vaknade satte jag på en film, my best friends girl, eller nått. Den var bra :) Sen åkte jag och manda upp till medley och tränade. Det blev absolut ingen hård träning idag. Vid fem blev det att åka upp till hårstorp för att träna dom små tjejerna. Nu har jag ätit mig mätt på tacos och sitter och lyssnar på musik.

Förresten, mitt hår blev så som på bilden. Det är lite ljusare i verkligheten och orangare :( Men ja ska nog lägga i några fler ljusa slingor så det oranga försvinner lite: ) 




Ha det bra, puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0