tjänat pengat

Igår blev det hårdträning efter skolan. Manda och jag köpte en energidricka och cyklade sedan upp till medley och sprang ganska länge pålöpbandet. Sen köttade vi lite också :) När jag kom duschade jag och tog det lugnt en stund. Sen var jag med cissi och manda en stund på kvällen. I morse vaknade jag runt 12 sen låg jag i soffan och tittade på tv en stund. När vi sen satt och åt säger pappa " Manda hjälper ju till hemma, varför kan inte du göra det? Mamma skulle behöva hjälp med att plocka ihop alla grenar och pinnar i en hög". Jag blev sur, för jag brukar visst hjälpa till hemma. Men vara utomhus och plocka massa grenar är iinte kul. men jag sa iallafall att jag kunde hjälpa till om jag fick betalt, hihihi. Så nu har jag varit ute och plockat massa grenar. Precis som jag visste innan var det väldigt tråkigt och jobbigt. Jag blev piskad och riven av grenar överallt, på benen, i huvudet och jag har ett rivsår på kinden :( Men nu är det över:D Blir nog att köpa hårfärg för pengarna. Fast jag vet inte om jag ska färga hos frisören eller om jag köper många olika färger och fixar slingorna hemma. Mamma betalar ju klippning och så men om jag färgar där vet jag inte om hon vill betala. Hon säger att det går lika bra att färga det hemma. Men då måste det ju finnas någon som kan slinga mitt hår så som jag vill ha det. Jag har ju visat en bild tidigare på hur jag vill att det ska se ut,  som Laurens :D Manda kanske kan hjälpa mig. Fast jag vet inte om hon kan slinga, hoppas det:)
Annars om någon som läser min blogg kan, skriv! :D Ärlig talat har jag ingen aning om vilka som läser ^^

Såhär fin blir man av grenar och pinnar

Såhär fina rivsår får man om man blir piskad av pinnar :) (man ser inte så bra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0