söndag

usch, jag verkligen hatar söndagar. Det ända bra är att man får sova hur länge man vill. Idag sov jag till klockan ett. Jag gick även och la mig klockan ett igår.  Så tolv timmar har jag sovit i natt. Eller jag vaknade vid kvart i 8 av att telefonen ringe. Det var Elin och det första hon säger är "sover du?" "ja, lite kanske" svarar jag då, då svarade hon "jaha" och lät ganska försvånad. haha. Normala folk brukar sova kvart i åtta en helg.
Men annars har det bara varit en ful dag med pyjamas heeela dagen. Jag har sett klart alla the hills avsnitt, buhu:( undra om det kommer en säsong fem? hoppas iallafall det. Fast jag vet att whitney kommer ha enegen serie som heter the city. Får väl se om den är något att se:) Fast nu tänkte jaG kolla på SATC. Jag förstog först inte varför man förkortade det så. Jag trodde ju det hette Sex IN the city, hahaha. Det var bara några veckor sen jag såg vad det hette på riktigt. haha
Jag har bara sett några avsnitt lite hur som helst av det. Jag har ju alltid haft så mycket annat att se på som är mycket bättre. Men vi får väl se vad jag tycker om det här sen :) Var iallafall på netto och köpte lite godis nyss.

pussssssssssssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0