seg, sur och supersur.

Hej. 

Jag vet att jag suger på att skriva här fast jag har faktiskt inte haft tid eller lust. Egentligen har jag ingen lust att skriva nu heller. Är så jääävla sur, men jag ska försöka vara lite glad nu då :)
Tisdag och igår blev det innebandy. Och idag skulle jag egentligen färgat håret, men så har det inte blivit. Jag har inte haft skjtus någon stans så jag har inte kunnat handla någon hårfärg. nej, jag kan inte skriva mer om det. Jag blir bara argare. blääääää. I skolan idag har vi kollat på shrek. Vi såg den första filmen, vilken är den ända jag sett tidigare. Den är ritkgit bra, så jag får nog ta och ladda ner dom andra två med hehe. Sen har jag fått veta att det bara blir en lektion i morgon och sen helt lediga på måndag. Känns så jävla skönt med extra lång helg. Sen blir det ju påsklov veckan efter också. Ska bli skönt att sova ikapp all sömn jag missat^^ 
Nu ska jag gå och höra med mamma vad det var hon ville när hon kom in i mitt rum för att berätta något och jag sa att hon inte var välkommen in hit, hehe. Vem vet hon kanske har godis eller något att bjuda på.
Ha det bra, pussss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0