rubriker suger och chokladbollar :)

Jag måste verkligen börja gå och lägga mig tidigare på kvällarna. Helt seriöst, jag kommer fan inte upp på morgonen. I morse gick jag upp runt sju, och ja började åtta. Men som tur var så fick vi skjuts. Igår gick jag inte och la mig förns vid halv 1. Jag stängde av datorn och la mig i sängen vid 12. Men jag kunde inte sova. Sen låg jag och tänkte på vad jag hade beställt och ville lägga till saker och ta bort en sak. Så efter ett tag gick jag upp till datorn för att fixa allt, hihi. Skolan har varit väldigt lång. Ingen mat fick jag i mig heller. usch för soppa alltså! Så nu när jag kom hem var jag helt galet hungrig. Jag visste inte vad ja skulle äta och det ända ja tänkte på var friterad pomme och chokladbollar. Det känns ju inte direkt supernyttigt att äta friterad pomme varje dag, så det fick bli chokladbollssmet, hihi. Det är ju sjukt gott. Kan inte förstå att jag inte tyckte om det förut lika som med cola, jag hatade det. Jag måste varit sjuk, hihi :)
Men snart blir det upp till gymmet för att träna bort all pomme och chokladbollsmet. Jag tänkte springa lite idag också, om min benhinna klarar av det förstås.

Ha det bra, pusssheeeej. ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

haha, rubriken xD

2009-03-18 @ 16:09:21
URL: http://zchnullmundsheting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0