Pretending someone else can come and save me from myself.

hej!
Kollade nyss på nya oth avsnittet. Gud vad länge sen det var jag såg, men det är alltid värt att vänta på :) hihi
Nu sitter jag här och försöker plugga på ett stort naturkunskaps prov vi har i morgon:( Det går inte bra, eller det går inte alls. Måste seriöst börja nu. Men det är så svårt att bara sitta och läsa igenom alla typ 30 sidor om och om igen. Man förstår dom första två meningarna sen får man tillslut börja om för man inte minns vad man läst. Så tråkigt är det. 
Något bra är att vi fick tårta på träningen och att jag tror att mina HM Kläder kommer i morgon:D hoppas det^^

nej nu måste jag faktiskt plugga, pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0