plugg,plugg,plugg.

Godkväll!
Nu sover hela huset. Skulle vara riktigt skönt att bara lägga sig i sängen faktiskt. Men neeej, det går tyvärr inte. Jag har en engelska uppsatts om syd afrika att skriva klart tills i morgon. Den ska vara en a4 och jag har skrivit fem meningar, hehehee. Inte kul! Jag vet att jag bara har mig själv att skylla på och jag vet att jag måste lämna in den i morgon, annars kommer den aldrig bli inlämnad. Men det är så mycket roligare att sitta och beställa hem massa kläder, hihi. Så det har jag suttit och gjort nu. Ifrån HM blev det idag. Jag vet att det blir billigare om man åker in till stan och köper kläder. Men att ha ett paket att vänta på är såhääär mycket roligare :)
nähä, back to work. :(

pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0