någonting mars

Sitter vid den gammla bärbara datorn där skärmen är trasig så jag ser inte vilket datum det är. Och jag orkar inte andstränga mig för att titta efter heller.
VI hade det ganska mysigt igårkv'll, även fast vi inte tittade på någon film. hehe  Fast när vi vaknade i morse kollade vi på bedtime stories, eller vad den heter. Ganska söt film faktiskt. sen  runt två gick jag hem och då vet jag inte vad som hände med mig. Men jag blev ritkgit sur. På det sättet inget kan få en att bli glad igen. Men runt halv 6 var det iallafall träning, inte kul alls. Allt blir så himla tråkigt när man är på dåligt humör och då går allt jättedåligt. Sen blir man inte gladare av att vissa folk är såååå störande. Jag gillar mycket mer dom oseriösa träningarna faktiskt:( Sen blev det iallfall att kötta lite på medley med elin, skönt och iallfall lite roligare:) Kom hem för ugnefär en timme sen och direkt blir man lika sur. Ingen mat hade dom sparat åt mig och jag hade bara ätit en macka och en marabou på hela dagen. jag vet att jag får skylla mig själv. Men jag kan inte laga mat och jag tänkte att om ja skulle försöka och misslyckas skulle jag nog lagt mig i sängen och sovit i flera år.
Det bra är ju iallfall att jag får sovmorgon till 20 i 12 i morgon för att engelskan är inställd. Men vi har i läxa att ha en muntlig redovisning i morgon på fem minuter om valfritt ämne. Och smart som jag är har jag inte ens kommit på vad jag ska prata om, så jag har lite att göra ändå.

nej men det är lugnt alltså, någon får gärna byta liv med mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0