match och melodifestivalen

hej:) 

Jag fick skynda mig ganska mycket för att hinna i tid till samlingen förut. Jag hann precis hehe.
Matchen var nog den tråkigaste jag spelat på länge. Jag var jättesur hela första perioden. Verkligen ingenting gick bra för mig. Jag fick målchanser men missade alla, surt. En gång sköt jag precis på insidan av stolpen, en annan gång gjorde målvaktnen en jätteräddning. :( 3-2 blev matchen till solfjäderstaden. Ganska bra med tanke på att dom ligger först. Nästa vecka är det sista matchen och det blir även då ett möte mot ett av topplagen. Vi får se hur det går. Efter det blev det lite mcdonalds. vi satt mest och pratade om melodifestivalen, inte för jag hade så mycket att säga till om, då jag bara hört den förstra omgången på radion. haha Hörde även några låtar på idrotten i fredags, hehe. Men min favorit var iallfall Emilia. Jättesöt text hihi. Så nu satt jag faktiskt och kollade för första gången.  Sen var EMD ganska okej också;) dom tror jag hade haft chans i stora melodifestivalen. Men ugglas då, USCH! Hon ser ut som en tolvåring, typ amy diamond, blää. Jag förstår verkligen inte sverige, inte opra heller för den delen hahahaa. Vi får väl se hur det går för hon den där, vad hon nu hette som vann, i stora melodifestivalen. 

pusssss♥




You’re the owner of my heart
Always close though we’re apart
You know
You’re my heart, my soul my reason
You’re my world

Kommentarer
Postat av: sofia

jag tycker att emilia ser mer ut som en 12åring än caroline af ugglas. :P fast alla tycker vi då olika. ;)

2009-03-18 @ 16:08:20
URL: http://zchnullmundsheting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0