ljuuuug

Jag ljög lite förut (a) hihi
Egentligen har jag idrott på morgonen och vi ska till badhuset, men jag ville verkligen inte bada. Vet inte varför, avr bara inte sugen på det:) Men nu har jag ändrat mig och är jävligt sugen på att åka i den gula rutchkanan. Cissi har lovat att åka den med mig :)  Så nu har jag rotat fram min bikini ur garderoben och provat den. Överdelen har blivit ganska mycket förliten medans underdelen har blivit mer lagom för mig. Jag har växt sen i sommras. Fast det är kosntigt eftersom jag har tränat mer nu än under sommaren.  jaja, shit happens. Ska ju ända köpa en ny bikini snart, när jag hittat någon fin.


något mer ljug läste jag här om dagen. Det stog att robert pattinson luktade svett, din mama säger jag då:) den som skrev det kan lukta svett. HAN ÄR SNYGG! :) hihihihiii (förlåt jag är lite fjortis fortfarande fast jag fyller 17 om en vecka idag PRECIIIIS ) 


Pusss på han och ni andra :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Han suger balle! Balle Balle Balle!

2009-03-27 @ 15:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0