lalalalaa

Hej :)

Vi hade det mysigt igår kväll fast det blev inte så mycket sömn. Jag låg och snurrade runt för att det var så trångt. Fast det gjorde sjukt ont när jag låg med vänster sida neråt. På höften, där jag slog i igår alltså. Vi kom lite sent till naturkunskapen, men det kunde man ju räkna ut eftersom cissi var inblandad i allt:) Vi fick reda på provet. 16 var godkänt och jag fick 15, liite surt. Men jag slapp göra om ändå:) Eftersom vi var sjukt trötta var det skönt att bara ha engelska vid 1. Alla verkade vara jättetrötta (=oseriösa) så Carola släppte oss tidigre. Sköönt! Nu sitter jag här och ska snart ta och packa träningskläder. Jag jossan och elin ska ju träna småtjejerna idag. och dom tycker det är mycket roligare ifall någon av oss är med, så jag tar med mig ombyte ifall dom är ojämna. Jag sitter och kollar på massa kläder och skor. sist jag var inne i stan hittade jag en randig tröja jag ska köpa, förhoppningsvis på fredag. Men det är inte säkert att jag får följa med in till stan eftersom dom ska köpa presenter till mig:) Vi får se.

Ha det bra, pusssss ♥

Kommentarer
Postat av: Patrik

jag fick bara 5,5 :(

2009-03-24 @ 07:15:13
Postat av: Jossan (:

Men patrik, vi har ju alltid vetat att jag är mycket smartare än dig:)

2009-03-26 @ 18:20:27
URL: http://josefiineellinor,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0