fredag, lördag och söndag.

Hej! :)

Jag har haft fullt upp den senaste tiden så jag jar inte haft tid att skriva. I fredags minns jag fan inte vad jag gjorde, haha. Gud! Jag var iallfall i badhuset hela förmiddagen. Grymt roligt var det! Det är helt sjukt, men varje gång jag varit där har jag skadat mig. Två gånger har jag ioförsig bara varit där, men ändå. Förra gången skrapade jag upp hela benet och nu fick jag en nyckel rakt på knogen så den är helt blå och gör ont :( 
Just ja, jag lekte med josefin och amanda i fredags. Vi myste lite, lagade mat och kollade på lets dance. Har inte sett det förut. Men Lailas sista dans var sjukt fin alltså. Jag gillade även när Magnus körde skönheten och odjuret, hihi, 
I lördags blev det iallafall att vakna tidigt för att åka till åtvidaberg och kolla på när alla 93.or och yngre spelade dm. Från början var dom 7 utespelare och en målvakt sen efter den andra matchen blev dom bara 6 utespelare. Det var riktig bra av dom att orka spela 4 matcher med så några folk och med några sakdade personer. Fast det gick inte speciellt bra för dom, hehe. Men ingen skulle klarat av så många matcher med så några folk, så ingen klagar. Idag blev det att färga håret och sedan kolla på alagsmatch. Finspång vann, så dom blir kvar i div. 1 nästa år med:) Eftersom jag inte har hunnit med att bara ta det lugnt i helgen så sitter jag nu här med chips och påskmust och bara tar det lugnt. Det är skönt att jag är ledig i morgon och då tänkte jag träna lite:) Var väldigt länge sen faktiskt.

Men ni får ha det så bra, pussss.

I'm getting tired of you playing me like a fool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0