fredag, lördag och match

Igår var skolan extremt kort. Vi hade endast idrott och spanska och ingen av lektionerna var speciellt seriösa. Men skönt att komma hem tidigt, även fast vi skulle kunnat komma hem en timme tidigare då vi satt och vänta på samhällen efter lunchen som vi sedan fick reda på var inställd. När jag kom hem fanns det en stor påse med toblerone som pappa köpt när han var i köpenhamn över dagen. galet gott alltså:) hihi Sen städade jag lite och sedan åkte jag och manda till lotorp för att umgås med jennie en stund:) det var kul och mysigt. Vi ses alldeles för sällan:( Vid halv 12 kom mamma och hämta oss. Sen blev det lite film och sedan sängen. Vaknade runt 12 idag och har suttit här nästan hela tiden. Och om tio minuter ska jag vara  uppe på aluceum för samling sedan ska vi till motala och spela match. hehe Jag vet inte hur det komemr gå, men jag har för mig att motala ligger först i serien. vi får see:) 

nu måste jag ner och packa lite och sen borsta tänderna. 
pusssssss♥



För övrigt är min hund gaanska söT:)


Kommentarer
Postat av: Patrik

inte sötare än min h6

2009-03-16 @ 20:51:00
Postat av: Jossan (:

Jooo :) lika sööööt!

2009-03-17 @ 20:40:46
URL: http://josefiineellinor,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0