Det spelar ingen roll hur lång tid det går. Jag kommer alltid att sakna dig <3

Idag är det den 9 mars, 7 år sen min morfar dog. Men det är även bara 24 dagar kvar tills jag fyller år :) hihi.
Idag var det först skola 10 - halv 2. Jag ääälskar korta skoldagar. Och ingen spanska hade jag heller. För alla i klassen har varit på hälsosamtal hos skolsköterskan och idag var det min tur :) Tyckte det var ganska töntiga frågor hon stallde, saker som hon inte ens borde ha med att göra. Fast det gick fort så :) Annars så blev det att åka och träna småtjejerna. Det var faktiskt 8 stycken idag så det var riktigt roligt. 
Avisstfan, Jag såg twilight idag. Gud vad bra den var alltså :) Och Robert Pattinson, fyfaaaan vad snygg. Undra när nästa film kommer, läängtar. Fast jag kommer nog se om filmen bara för att få se honom igen alltså, helt seriöst :)

hihi

Kan ju tänka mig att mina nya kläder inte riktigt slog bilden på honom (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0