7 mars

I morse var jag vaken redan klockan 8 för att städa på aluceum. Det gick ganska så fort och jag låg i sängen  redan kvart över 9 igen. Jag vet att jag hade satt på alarm klockan halv 11 för att hinna duscha och göra mig i ordning tills vi skulle till stan vid halv 12. Men jag hörde aldrig något alarm och när mamma kom in och väckte mig var den kvart över 11, alltså en kvart innan vi skulle åka. Jag hann faktiskt göra mig i ordning, fast inte duscha. I stan var det fullt av bilar. Det tog kanske 20 minuter för oss att hitta en ledig parkerings plats. Men väl inne i i affärerna var det inte lika mycket folk :) Och lite kläder och annat skit fick jag med mig hem. Annars idag vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på för något. 
Förresten,  igår var ganska kul faktiskt. :) Vi möttes på babylon klockan sju och åt pizza. Jag och Manda blev bjuden av patrik hihi. Sen satt vi där hur länge som helst och pratade lite. Sen Gick vi hem till Manda och spela guitar hero. hihi.

men ska killa på lite the hills nu.
pussssss:)

förresten, jag hämtade min tröja i onsdags.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0