6 mars

Nya numret av glamour låg i min brevlåda idag:) hihi Nu har jag lite underhållning för en stund. Fast tidiningen får faktiskt vänta lite. Förresten, jag skrev ett inlägg igår som aldrig laddades upp. Det stog inte direkt något intressant eller viktigt så jag struntar i det. Idag blev det som vanligt på fredagar, en kort skoldag. Eftersom vi har idrott på morgonen är det bara att gå upp och slänga på sig idrottskläderna , packa väskan och sen ta sig till skolan. Ganska skönt faktiskt. 
Eftersom att Manda fyller år idag blir det att äta pizza ikväll och sedan gå till henne och göra något skoj säkert. 

Det är krig här hemma idag också. Emil sitter och spelar cs med högsta volym. pang pang pang pang låter det heela tiden. Och pappa gapar på honom att skruva ner, vilket han antingen inte bryr sig om eller inte hör. Vet inte vilket,  men i mina öron låter det förjävligt så jag höjer då volymen på min musik. Kan tänka mig att folk som kommer in till vårt hus får tinnitus.  synd för dom säger jag då :)

men nu ska ja dra mig, pussssssssssss


grattis till snygging manda :)



Kommentarer
Postat av: mandy

tack ;)

2009-03-07 @ 16:44:58
URL: http://maaaaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0