10 Mars

Hade matteprov förut, gud vad dåligt det gick alltså. Direkt efter det tappade jag mobilen i backen så den är helt döööd:( 
Och pappa säger att han inte vill köpa någon ny telefon till mig eftersom jag bara tar sönder dom. Fast som tur är fyller jag ju år om 23 dagar, får väl joppas han kan köpa en till mig då :) Jag har iallafall hittat en jag vill ha och jag blir väldigt ledsen om jag inte får den, hihi. Bara för att jag var ledsen när ja kom hem friterade jag pomme och tröst åt. När jag friterar blir dom mycket godare än McDonalds, jag lovar:D Annars blir det att träna innebandy sen. Hoppas det blir en kul träning. 

Förresten så glömde jag säga igår om när jag var hos skolsköterskan. Man skulle fylla i ett papper och en fråga var hur lång man var. JAg visste inte ritkgit så jag lämnade den frågar tom. Då sa hon att hon ville mäta mig. Och jag stallde mig där och sträckte mig så mycket jag bara kan. Sist jag mätte mig var jag 162. Så jag tänkte att ja kanske var 164 eller något liknande. Sen när jag går bort säger hon " 162.5" Fan vad sur jag blev då. Seriöst, jag hoppas verkligen att ja kommer växa lite till iallfall. 

Men ska gå och byta om till träningskläder nu. 
pusssss


såhär fin är min mobil nu. :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0