1 mars

hej!

Vaknade klockan kvart i tio av ett sms ifrån Elin. Hon kollar alltid ifall jag är vaken om vi ska göra något. Själv hade jag stallt klockan på 20 över tio då jag känner att jag inte behöver mer tid till att göra mig i ordning för match:D men jag gick iallafall upp när elin skrev till mig. Så åkte jag med dom till bergska och så spelade jag TVÅ matcher = 6 perioder, med bara två anfallspar 5 av perioderna. Jag är van att spela en match med tre anfallspar och långa byten. Det var två helt annorlunda matcher. Och hur det gick behöver vi inte säga. Jag har iallafall räknat att jag har fyra bollmärken :D Sen har jag jäävligt ont i mitt ben, fast jag hade inget ont alls under matcherna. Eller jo, lite sista perioden hade jag ont. Men nu är det förjävligt. Antar att det kommer kännas dubbelt så mycket i morrn. Fast det är sånt man får leva med:) Bula i pannan kommer jag med få, då emil kastade ett usb minne i mitt huvud nyss. haha.
nu har jag nog inget mer att skriva.


pusssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0