sol,sol&sol

Hej :)

Det har varit så jävla underbart väder de senaste dagarna. Dock har jag hört att det ska bli sämre redan i morgon, men jag hoppas det inte dröjer allt för länge innan solen tittar fram igen. Jag vaknade upp med världens nackspärr, eller vi kom fram till att det var en sträckning senare under dagen. Gud vad jag har haft ont, men det börja släppa lite nu efter en massa zonsalva insmetat.
Annars blev det en kort skoldag och sen solning plus liite lite plugg med manda. Min hud är helt ond och varm av solen och jag har letat som en tok över hela huset efter lite after sun, men någon sådan hittar jag inte. Jag får be någon att inhandla en sådan tills nästa gång det blir varmt. Istället ska jag snart gå och ta en iskall dusch så all äcklig sollukt försvinner plus att det skulle vara skönt med något kallt mit min hud. Sen ska jag lägga mig och kolla på australia eller lägga mig i min säng och läsa den tredje twilightboken, Eclipse. Jag längtar jättemycket tills New moon har premiär! Måste kolla upp när det är, hihi :)


underbaart!

Ni får sova så gott, godnatt!
Pusss


Kommentarer
Postat av: jennie

i november äre ;D

2009-06-01 @ 22:09:17
URL: http://thejennie.bloggsida.se
Postat av: jossan :)

Jaa, den 20 :) hihi

2009-06-02 @ 20:20:50
URL: http://josefiineellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0