I taket lyser stjärnorna

Hejsan :)

Jag har överlvet ännu en skoldag, skönt att det bara är jättenågra dagar kvar. Idag var jag hemma en snabbis emellan skolan innan jag stack upp till medley, inte för att gymma den här gången utan för att bada. Egentligen skulle jag och manda ha simmat lite innan vi börja ha massa roligt. Men med mig och min lathet så blev det direkt att gå och leka med Patrik och Jonnen. Efter ett tag kom även Evelina dit. Det har varit mycket roligt. Jag undrar varför jag inte åker ditt oftare och badar, ioförsig skulle det säkert bli tröttsamt. Men lite oftare skulle nog inte sitta fel. När jag kom för en stund sen blev det vitlöksbaguetter samtidigt som jag tittade på i taket lyser stjärnorna. Den var liiite sorlig kanske, det kom liiite tårar (a) hehe. Sen såg jag ju att han som spelar Tsatsiki var med, ganska så snygg faktiskt :)  Jag får se ifall jag orkar plugga lite på mitt spanska prov sen, men tidigt i säng blir det iallafall. 

Ni får ha det så bra, pusss

Kommentarer
Postat av: jennie

filmen var ju inte så bra som man trodde fan.

2009-06-03 @ 21:09:37
URL: http://thejennie.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0