you better forget yesterday, tomorrow wait and see.

Idag har det varit en kort skoldag med mycket film. Fick sluta vid klockan 1 bara för att vi inte hade någon naturkunskap (: Sen kollade vi bara på film både på historian och samhällen, och matten var bara i 40 minuter(: så riktigt lungt har det varit. 
vet inte riktigt vad som händer nu, träning blir det senare iallafall. 
haha, just det. Igår när jag precis hade somnat ringde patrik, då visste jag ju inte att det var han. Men jag trycker automatisk på massa knappar när telefonen början låta då jag sover, så jag svarade ju. Men jag minns inte vad jag sa, hehe (:
nej jag vet inte riktigt vad ja ska skriva, så hejdå :D
Maybe I'm not meant to be all the things you want from me.
Isn't it enough to just believe what we've got (is enough)


Kommentarer
Postat av: Jennypenny

Jag är duktig på att ta bilder du ;)

2009-01-15 @ 18:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0