..

okeeej, jag kanske inte är så bra på att skriva här ^^ men, det har inte hänt alls mycket så jag vetefan vad ja ska skriva. Jag har tränat, tränat, tränat och tränat, ungefär... 

så var början på mitt inlägg ja tänkte skriva igår fast inte blev av. Nu har det faktiskt hänt saker, men inget som är värt att nämnas här:( Det är sjukt hur lättlurad man kan vara egentligen. Det är tur att det inte gick längre, eller tur är det inte.. men ja, Jag vet faktiskt inte vad jag ska säga.
Men jag har faktiskt inte varit på så jättedåligt humör idag ändå. Jag har varit för trött för att tänka. Ska snart med mandy upp till medley och träna(: 
men ja orkar inte skriva mer nu.. bye


 jag föll för dig och du förtjänade en nominering för rollen du spelade

Kommentarer
Postat av: Anonym

honey, du vet att jag finns här om du vill prata. glöm inte det! <3

2009-01-22 @ 18:56:42
Postat av: beeecky

jag finns här för dig med babe <3

2009-01-22 @ 19:26:18
Postat av: Josefine

Det är tur att ni finns <33

2009-01-22 @ 19:28:46
URL: http://josefiineellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0