lalalaa

woooaw, fredag (: Fredag + skolfest, hihi. Jag är inte något tagg, eller kanske pyttelite. Jag hittar inga kläder att ha på mig och jag vet inte hur jag ska ha mitt hårjävel. Jag borde ha lättare att hitta kläder nu än förra skolfesten. Då var jag tvungen att ha ganska varma kläder eftersom jag skulle vara ute, men den här gången ska ja faktiskt in :D Efter blir det hem, eller kanske sova hos cissi. Jag vet inte än(: 
Just, förut när jag skulle titta vad jag hade för kläder rev jag ut hela min garderob. Jag hittade ingenting, fast städad blev den efteråt.
Nej nu ska jag sluta sura = byta musik ifrån håkan till något annat bra h6 byye


Manda, Jag,  Becka & Cissi.  lite gammal men. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0